Wednesday, July 29, 2009

Taken with Sony Ericsson K800i

Assalamualaikum... Firstly minta maaf ler yer gambar kureng cantik coz snap pakai Sony Ericsson K800i jer... Nak bawa D80 takut kena rempas ngan 'jaga' plak... Apapun, Layan jer laa gambar nie...
Masjid Nabawi
mb1
Masjid Nabawi lebih kurang kul 10 malam.

mh11
Time ni hari pertama sampai kat Madinah. Khalil pun masih 'mamai-mamai' lagi dengan perubahan waktu. Gi solat kat Masjid Nabawi pun kena bergilir jaga dia so gambar kat atas ni 'syif' aku jaga la dan isteri aku gi solat. Khalil baru jer lepas nangis tuu. Cari ibu dia tak de. Buka jer citer Upin&Ipin terus diam... Nasib baik dia diam kalo tak jenuh nak gi cari ibu ganti kat Madinah nie... hehehehe...

Gambar kat Madinah ada 2 keping nie jer snap pakai Sony Ericsson K800i. Shoot pakai D80 ada banyak laa tapi next entry laa aku upload. Tetiba jer semalam gatal tangan 'tranfer' gambar kat dalam enset ke pc. Ada ler 2,3 keping yg aku upload nie jer boleh pakai pun. Gambar yang lain 'hancooos'... kalo ada sebarang isu untuk dikutukkan sila ke 'comment' kat bawah nie... hehehe...

Masjid Haram

mh10
Betul-betul berhadapan dengan Hajarul Aswad.

mh5
Time nie panas. Lepas zohor rasanya... Boleh tahan panasnya...

mh8
Masjid Haram sebelah tepi.

mh6
Dalam Masjid Haram. Kopiah cap 'Bukit Raya'

mh7
Saie Safa ke Marwah. 7 kali ulang alik jer tapi kalo buat umrah tiap2 hari sepanjang 2 minggu di Mekah InsyaAllah kurus.

mh16
Dapat gula-gula strawberi bentuk 'LOVE' dari awek arab. MasyaAllah comel betoiii awek tuu. Betul tak tipu. Aku rasa dia salah bagi kot. Dia nak bagi kat aku tu tapi dia malu... hehehe...

mh13
Depan Hajarul Aswad lagi...

mh15
Tawaf lepas Zohor.

mh12
Boleh tengok sendiri berapa ramai orang tengah saie. Padat...

mh1
Dahaga??? Jom kita minummm dulu...

mh2
Dalam Masjid Haram. Belakang tuu ibu Khalil merangkap isteri aku.

mh4
Biar mulut comot, bukan baju kotor... Itu prinsip Khalil... Makan gula-gula pakai gelas. Aku ajar??? tak ahh... Pandai sendiri kot... hehehe...

mh14
Jangan ketawa... Part ni cam cerita "Fast n Furios" (Tul tak ejaan tu??) ngan anak dia baru lepas rompak bank... hehehe... Baju kena tinggal kat bank takut nanti anjing dapat kesan... hehehe... Ada ke jalan cerita "Fast n Furios" cam nie??? Tah...

mh3
"Jangan arr ambik gambar Khalil... malu arrr... Botak lagi nie... nanti rambut dah panjang ambik arr... tau pun daddy photographer pun..." (Kira cam tuu arr dialog dia)


Buat tatapan semua... Layan jer laa gambar tangkap pakai kamera enset nie. InsyaAllah lain kali aku upload gambar lain pulak. 'Comment' yer... Jangan tak 'comment'... Salamun'alaik.

No comments:

Post a Comment