Wednesday, September 9, 2009

Ajyad, Makkah

Assalamualaikum... Entry kali nie masa aku pegi umrah bulan Mei lalu. Waktu ni 'Lotpi n da gang' bawa aku gi shoot kat atas Bukit Ajyad. Memang cantik permandangan tapi masa nie hari pertama aku sampai Mekah setelah beberapa hari kat Madinah. Muka pun 'blur' lagi. Mau tak nyer malam tu bila sampai jer terus pegi buat umrah. Setelah selesai umrah lepas subuh pastu Lotpi terus call ajak pegi shoot kat atas bukit nih so mau tak 'blur' aku nie tapi oleh kerana nak pi shoot gambar punya pasal aku gagahi juga ikut walaupun letih sangat. Kalo nak buat solat tahajjud ke, solat2 sunat yg lain ke comfirm tak boleh punyer. Itulah aku dan hobi aku. Hehehe...

1

10

2

4

6

8

5

3

9

7

Harap korang layan dengan gambar2 diatas... Nanti aku upload lagi... Wassalam...

No comments:

Post a Comment